Повернення та Гарантія
ПОВЕРНЕННЯ
Покупець має право повернути нову продукцію, без слідів експлуатації та в повній комплектації, протягом 14 днів після отримання.
Повернути продукцію необхідно на склад за адресою: м. Київ, вул. Новопирогівська, 56. Робочі години: пн-пт 9.00-17.00. Перед поверненням необхідно обовязково зконтактувати з відділом сервісу за номером 096-044-00-22 для уточнення деталей процендури повернення.
Поверення може бути здійснене власним транспортом Покупця або транспортною компанією.
Всі витрати, пов’язані з поверненням продукції оплачує Покупець.
Повернення Покупцеві оплати за продукцію здійснюється протягом 7 днів після отримання продукції Продавцем.
ГАРАНТІЯ
1. ТОВ «ТЕПЛОВІ НАСОСИ» бере на себе Гарантійні зобов’язання, і надалі іменується Гарант.
2. Гарант Гарантує надійну роботу встановленого обладнання за наступних умов:
– обладнання куплено в Гаранта або уповноваженого ним продавця
– обладнання встановлено відповідно до норм і стандартів, що діють на території України, а також відповідно до вимог виробника, зазначених у інструкції з монтажу та інструкції з користування;
– обладнання встановлено кваліфікованим фахівцем з необхідними знаннями та повноваженнями для монтажу.
– обладнання використовується за призначенням, з дотриманням вимог, що містяться в інструкції з монтажу та інструкції з користування;
– обладнання уведено в експлуатацію організацією сертифікованою Гарантом.
– покупець ознайомився і погоджується з умовами Гарантії;
– до настройок обладнання не було внесено жодних змін, не передбачених інструкцією з користування.
– на обладнанні збережено цілісність пломб (якщо такі були встановлені сервісною організацією, або Гарантом).
3. Гарантія на обладнання діє впродовж 24 місяців після введення його в експлуатацію, але не довше 30 місяців з дня покупки обладнання. Обов’язковою умовою збереження Гарантії на обладнання після 12-ти місячного періоду експлуатації є технічне обслуговування, що виконується організацією сертифікованою Гарантом.
4. Умовою, що підтверджує зобов’язання Гаранта по Гарантійному сервісу є правильно заповнена реєстраційна карта обладнання в сервісній книжці, а також заповнені річні протоколи профілактичного обслуговування.
5. Якщо при введені в експлуатацію були виявлені несправності чи брак, про них необхідно повідомити Гаранту
6. Під Гарантійним ремонтом слід розуміти усунення браку, виявленого при введені в експлуатацію або в Гарантійний строк, за умови, що обладнання було введено в експлуатацію відповідно до вимог і вказівок виробника обладнання.
7. Безкоштовне усунення всіх недоліків обладнання, що виникли з провини виробника, а також ремонт або заміна бракованих частин виконується в межах Гарантійного строку при дотримані всіх умов Гарантії. Замінені браковані частини стають власністю Гаранта.
8. Брак або недоліки, які виявлені в Гарантійний період, будуть усунуті не пізніше 30 днів з дня подання скарги. Цей строк може бути подовжений на час, необхідний для доставки запасних частин від виробника.
9. Якщо недоліки або брак усунути неможливо то власник обладнання має право на заміну обладнання на нове або отримання грошового відшкодування.
10. Гарантія не поширюється на брак спричинений:
– уведенням в експлуатацію обладнання не сертифікованим фахівцем;
– недотриманням вимог інструкції з монтажу та інструкції з користування;
– механічним впливом або його наслідками;
– пожежею, затопленням води, ударом блискавки, діями тварин, параметрами електричної мережі, які не відповідають діючим нормам, включаючи «мерехтіння» електромережі, або під впливом інших надмірних зовнішніх факторів чи сил природи;
– ремонтом чи повторним монтажем третіми особами;
– змінами настройок обладнання, не передбаченими в інструкції з користування, або іншим втручанням в роботу системи (закриттям кранів, зміною положення терморегуляторів тощо).
Сервісна організація в перерахованих вище випадках може здійснити відновлення працездатності обладнання і системи за окремим договором.
- Гарантія є недійсною, якщо обладнання було відремонтовано або модифіковано неавторизованим фахівцем або з використанням не оригінальних запасних частин без згоди Гаранта.
- Гарант не відповідає за будь-які втрати, що виникли в наслідок використання несправного або ушкодженого обладнання.
- Гарантія поширюється лише на те обладнання, яке було куплено і змонтовано на території України.
ХИБНИЙ ВИКЛИК
Перед тим, як викликати сертифікованого фахівця сервісної організації, переконайтеся, що: електрика в наявності і відповідає нормативам; теплоносій присутній в системі і його тиск знаходиться в межах норми. При відсутності хоча б одного з перерахованих параметрів виклик фахівця буде помилковим.
Хибний виклик фахівця сплачується власником обладнання, відповідно до поточних цін сервісної організації.
Також помилковими є виклики в таких ситуаціях:
– якщо по прибуттю фахівця в обумовлений час — власник обладнання чи уповноважена ним особа відсутні;
– якщо під час роботи з обладнанням власник чи його представник не дотримується вимог фахівця, пов’язаних з виконанням робіт, або перешкоджає фахівцеві виконувати свої обов’язки;
– якщо на об’єкті під час роботи фахівця досить тривалий час (більше 30 хвилин) відсутнє або нестабільне (що не відповідає діючим нормам) електроживлення необхідне для роботи обладнання.