Три геотермальні теплові насоси 1345-60 у каскаді для опалення складу
Три геотермальні теплові насоси 1345-60 у каскаді для опалення складу

LILJESTRAND FASTIGHETER В СТОКГОЛЬМІ


Компанія Liljestrand контролює та керує роботою системи опалення та нагріву гарячої води дистанційно через Інтернет.

Компанія Liljestrand Fastigheter в Стокгольмі була одною з перших котрі встановлювали теплові насоси з новою можливістю підключення до Інтернету через з'єднання NIBE Uplink. Компанія встановила три теплові насоси NIBE F1345 в нещодавно побудованих складах і контролює роботу обладнання з офісу або з комп'ютера в будь-якій точці світу.

Liljestrand Fastigheter’s базується на бізнес концепції продажі концепції житла. Компанія купує землю і будує на ній житлову нерухомість, створює житлову асоціацію і продає квартири вже в певній асоціації. Компанія купує теплові насоси вже багато років і встановлює біля десяти насосів на рік в своїх будівництвах.

Інженер компанії Хокан Уестман сказав: "Геотермальна система опалення була очевидним вибором для нового складу, що ми побудували.

У нас є два майже однакових будинків з подібними вимогами енергії на опалення.

Ми встановили NIBE F1330 в одному з них, а інший опалюється за допомогою системи централізованого теплопостачання. Якщо порівняти витрати на опалення то тепловий насос безумовно з найкращими показниками по заощадженням!"

Компанія ухвалила рішення по встановленню трьох теплових насосів NIBE F1345 по 60 кВт в нову будівлю. Три теплові насоси також опалюють офісну будівлю на відстані 60 метрів яка сполучається з основною підземним тунелем. Тому офісна будівля не потребувала більше централізованого опалення.

"Підключені до NIBE Uplink , я можу контролювати роботу трьох теплових насосів та змінювати параметри з офісу або в будь-якій точці світу через комп'ютер смартфон чи планшет. Це дійсно просто і це зацікавило в якості прикладу  в будинках які ми будуємо і продаємо

 NIBE Uplink  дозволяє новим покупцям не тільки  слідкувати за станом системи, але й забезпечити інформування сервісних компаній інформацією без присутності на місці".